نتایج فرایدی نایت اسمکدان به تاریخ 4 ژانویه 2013



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نتایج بروز راو و اسمکدان و آدرس wwenumber1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
یک ویدئو از بازگشت رندی اورتون در راو و درگیری دل ریو و بیگ شو نشان داده میشه.

برای تماشای نتایج به ادامه مطلب بروید....

_________________________________________________________

 

 
یک ویدئو از بازگشت رندی اورتون در راو و درگیری دل ریو و بیگ شو نشان داده میشه.
در ابتدای شو رندی اورتون به رینگ میاد. اون میگه این اولین شو در سال جدید هست و در سال جدید قصد داره دوباره قهرمان جهان بشه تا اسمکدان رو به حالت قبلی که مال خودش بود برگردونه.چون اخیرا شرایط شو جور دیگه ای شده بود.اون درباره حضورش در رویال رامبل میگه که موزیک شیمس زده میشه و اون به رینگ میاد.شیمس میگه در سال جدید دوباره قهرمان جهان میشه و سپس از اورتون به خاطر کمکش در راو تشکر میکنه. رندی میگه من به تو کمک نکردم و میخواستم انتقام خودم رو از شیلد بگیرم.
شیمس میگه در رویال رامبل سال قبل قهرمان شده.سپس رندی میگه تو که قهرمان رویال رامبل سال قبل هستی رو راحت حذف میکنم. شیمس زیاد از این حرف خوشش نمیاد و رندی رو تهدید به بروگ کیک میکنه.
بیگ شو به به رینگ میاد و میگه شما میخواید قهرمان رویال رامبل بشید و تایتل شات بگیرید.من هم منتظرتون هستم و شما را با مشت خودم ناک اوت میکنم. من برترین قهرمان هستم و همه اینو میدونند. انتونیو سزارو میاد و دوباره امریکایی ها رو مسخره میکنه و براشون کری میخونه.رندی هر دو اونا رو به زدن ار کی او تهدید میکنه. سپس بوکرتی میاد و برای مین اونت امشب مسابقه تگ تیم بیگ شو و سزارو در مقابل رندی اورتون و شیمس رو ترتیب میده.

 مسابقه اول

دمیز در مقابل هیت اسلیتر(به همراه درو مک اینتایر و جیندر ماهال) :مسابقه شروع میشه و دمیز یک دراپ کیک و سپس ساید هدلاک رو انجام میده.اسلیتر اونو به گوشه رینگ میبره و چند تا پانچ بهش میزنه.دمیز برمیگرده و دوباره مسابقه رو بدست میگیره. جیندر ماهال سعی داره حواس دمیز رو پرت کنه.
دمیز در مسابقه برتره.اون میخواد به طرف اسلیتر در طناب ها بدوه ولی مک اینتایر دخالت میکنه و مانع میشه.داور میفهمه و اون دو نفر رو از کنار رینگ اخراج میکنه. اسلیتر با داور جر و بحث میکنه.دمیز از فرصت استفاده میکنه و رول اپ انجام میده ولی در پین ناموفقه.
از تبلیغات برمیگردیم و اسلیتر کنترل بازی رو در اختیار داره.اون دمیز رو در گوشه رینگ نگه میداره و داور اونو جدا میکنه. دمیز چند تا شولدر بلاک میزنه و اسلیتر کم میاره و به بیرون رینگ میره.دمیز دنبال اون میره و دوباره به رینگ برمیگردند.
حالا اسلیتر روی دمیز کار میکنه ولی موفق به پین نمیشه.دمیز نمیتونه به مبارزه برگرده.اسلیتر در گوشه رینگ روی بازوی دمیز کار میکنه ولی با شمارش داور مجبور میشه ولش کنه.بعد یک کلوزلاین به دمیز میزنه ولی نمیتونه پین کنه.حالا دمیز چند شولدربلاک و کیک میزنه ولی اسلیتر دوباره اونو به گوشه رینگ میبره و روی بازوش کار میکنه. حالا در وسط رینگ دمیز یک ساید والک میزنه و سپس یک نک بریکر رو اجرا میکنه.در نهایت اسلیتر میخواد از تاپ روپ اسپلش رو انجام بده ولی با جاخالی دمیز میفته کف رینگ.سپس دمیز اسکال کراشینگ فینالی رو میزنه و پیروز میشه.

 یک ویدئو از برد برت مقابل کوفی در راو پخش میشه.
در بک استیج مت استرایکر با وید برت مصاحبه میکنه.برت میگه در مین اونت کوفی از پشت به من حمله کرد.ولی این جور چیزا اهمیت نداره زیرا من امشب کمربندم رو حفظ میکنم.

مسابقه دوم

گریت کالی و هورنسواگل و ناتالیا در مقابل اپیکو و پریمو و روسا مندس:ناتالیا و روسا شروع میکنند و ناتالیا با یک اسلم روسا رو به زمین میکوبونه.روسا به صورت ناتالیا ضربه میزنه و اپیکو تگ میکنه.ناتالیا با کالی تگ میکنه. اپیکو از ترس به پریمو تگ میکنه.کالی به پریمو یک هند چاپ قوی میزنه.هورنسواگل میخواد به رینگ بیاد. همین اتفاق هم میفته و پریمو روی زانوهاش نشسته و هورنسواگل بهش ضربه میزنه! حالا پریمو به این مسخره بازی ها پایان میده و به هورنسواگل شولدر بلاک میزنه.دو نفری روی اون کار میکنند.هورنسواگل از دستشون فرار میکنه و با کالی تگ میزنه.کالی به پریمو در گوشه رینگ چاپ میزنه سپس اپیکو به تاپ روپ میره.کالی اونو نگاه میکنه و پریمو سعی داره از پشت بک استابر بزنه.ولی کالی با زدن یک هند چاپ پینش میکنه.
بعد از مسابقه کالی و هورنسواگل و ناتالیا با هم میرقصند.

در بک استیج کوفی کینگستون و مت استرایکر حضور دارند.کوفی میگه میخواد برای دومین بار پیاپی برت رو شکست بده و اون باید متظر یک ترابل این پردایس دیگه باشه.

مسابقه سوم

وید برت در مقابل کوفی کینگستون برای کمربند اینترکانتیننتال:
اونا رو هم قفل میکنند.کوفی یک دراپ کیک میزنه.برت به بیرون رینگ میره و کوفی اونجا چند تا پانچ بهش میزنه.سپس به رینگ میرن و کوفی از تاپ روپ یک فلایینگ کلوزلاین رو انجام میده.حالا برت چند پانچ میزنه و بعد کوفی یک رول اپ انجام میده ولی برت کیک اوت میکنه.
برت میخواد یک بوت بزنه ولی کوفی جاخالی میده و برت رو به تاپ روپ میبره.حالا هر دو از تاپ روپ میپرند و به بیرون رینگ میفتند.برت یک بیگ بوت به کوفی میزنه و اونو به رینگ برمیگردونه.
از تبلیغات برمیگردیم و کوفی چند بار با ساعد ضربه میزنه و میخواد به طرف روپ بدوه ولی برت با زانو بهش ضربه میزنه.برت چند کیک بهش میزنه و کوفی به بیرون رینگ میفته.شمارش داور به ۹ میرسه ولی کوفی به رینگ برمیگرده‎ ‎‏ و چند تا پانچ و یک هدبات میزنه.سپس یک کراس بادی انجام میده و برت کیک اوت میکنه.بعد کوفی sos‏ رو انجام میده و برت پین نمیشه.کوفی یک بوم دراپ میزنه و حالا میخواد فینیشر بزنه ولی برت جاخالی میده.سپس هر دو روی هم رول اپ انجام میدن و هر دو کیک اوت میکنند.برت یک ساید والک اسلم رو اجرا میکنه.
حالا برت میخواد بول همر بزنه ولی کوفی بدل میکنه و ترابل این پردایس رو میزنه.برت به بیرون رینگ میفته و کوفی نمیتونه پینش کنه.سپس برت رو برمیگردونه ولی بازم نمیتونه پینش کنه. برت قصد زدن فینیشرش رو داره. کوفی نمیذاره و میخواد به طرفش بپره اما بالاخره برت موفق شد بول همر رو بزنه و کوفی رو پین میکنه.
وید برت برنده شد و کمربند اینترکانتیننتال رو حفظ کرد.

 مسابقه چهارم

لایلا در مقابل تامینا:
تامینا روی لایلا کار میکنه و اونو به بیرون پرت میکنه.دوباره برمیگردیم به رینگ و لایلا در رول اپ ناموفقه.تامینا یک هدلاک و شولدر داون میزنه و لایلا کیک اوت میکنه.لایلا یک دراپ کیک میزنه و میره بالای طناب ها تا بپره. ولی تامینا اونو میگیره و بهش ساموان دراپ میزنه.سپس به تاپ روپ میره و سوپر فلای اسپلش رو اجرا میکنه. بعد لایلا رو پین میکنه.تامینا برنده شد.
یک ویدئو از اتفاقات بین جان سینا و دالف زیگلر و ای جی در راو پخش میشه.

 مسابقه پنجم

رندی اورتون و شیمس در مقابل بیگ شو و انتونیو سزارو:
شیمس و سزارو شروع میکنند.سزارو یک هدبات میزنه و شولدر بلاک میکنه.شیمس اونو میگیره و با اورتون تگ میکنه.رندی یک سوپلکس به سزارو میزنه و دوباره با شیمس تگ میکنه.شیمس به سزارو ضربه میزنه و اونو به گوشه رینگ میبره.سزارو شولدر اپ میکنه و میخواد مومنتوم رو به دست بگیره ولی شیمس یک کلوزلاین بهش میزنه و با رندی تگ میکنه.رندی یک اپرکات میزنه و دوباره شیمس میاد.حالا سزارو شیمس رو به گوشه رینگ میبره و با بیگ شو تگ میکنه.بیگ شو چند تا پانچ و هدبات به شیمس میزنه.بیگ شو میخواد به رندی که اونور طنابه کی او پانچ بزنه اما رندی میاد پایین رینگ و اجازه نمیده.شیمس یک کیک میزنه و سپس به همراه رندی با کلوزلاین بیگ شو رو به بیرون رینگ پرت میکنند.
از تبلیغات برمیگردیم.شیمس یک سوپلکس به سزارو میزنه ولی سزارو در پین کیک اوت میکنه.بیگ شو مخفیانه با سزارو تگ میکنه و شیمس که بی اطلاعه یک اسپیر از بیگ شو میخوره.بیگ شو در کرنر ایریش ویپ انجام میده سپس بهش بادی اسلم میزنه اما در پین کردن موفق نیست.بیگ شو روی شیمس کار میکنه و اونو به کرنر میبره.سپس چوکسلم میزنه ولی شیمس در پین کیک اوت میکنه. بیگ شو میخواد wmd‏ بزنه ولی شیمس بدل میکنه و بروگ کیک رو میزنه.هر دو نفر رو زمین افتادند.
حالا هر دو نفر یک تگ سرنوشت ساز با رندی و سزارو میکنند.رندی حرکات مخصوصش رو انجام میده و دی دی تی رو میزنه.سزارو بیرون رینگ میفته و رندی اونو به رینگ برمیگردونه.ولی شیمس به رندی دست میزنه و تگ کرد.سپس روی سزارو وایت نویز رو اجرا کرد. رندی به رینگ اومد و یک ارکی او به سزارو زد.شیمس نمیتونه به سزارو بروگ کیک بزنه چون اون روی زمین افتاده بود.
شیمس با بی میلی سزارو رو پین کرد.
بعد از مسابقه رندی و شیمس با هم جر و بحث کردن و رودررو شدند.
پایان شو

منبع : http://messi220.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, ] [ 15:42 ] [ mamal KO ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید . لطفا بعد اگر از مطلب های این وبلاگ کپی کردید منبع را ذکر نمایید . به هر حال امیدوارم با این وب حال کنید و از اخبار روز مطلع شوید .
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 31294
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


کد پیغام خوش آمدگویی